Elitserien börjar på söndag

Hej!
Snart är denna skolveckan slut då det är fredag imorgon. Ska bli skönt med helg och jag är så taggad inför helgen! Det är nämligen dags för första omgången av elitserien på söndag. Jag och mamma kommer åka med Oki till Örebro på lördag em och sova över en natt. Sedan på söndag är det dags! I den första omgången är det jag, Ellen och Felicia som kommer rida. Tilda kommer vara med i finalen som är i Hudiksvall men hon kommer ändå till Örebro för att starta en individuell klass där.

Oki känns i alla fall väldigt fin! Han har varit lite stark tidigare i veckan men idag var det mycket bättre. Han är en sådan häst som gillar förändringar. Jag brukar variera bett på honom ganska ofta och då varierar jag mellan golden wings frän stübben och ett vanligt tredelat bett från sprenger. Idag bytts jag till sprenger bettet och han blev en helt ny ponny! Inte alls lika stark, utan han var lätt och mjuk i handen. Så härligt att det är så enkelt att fixa👌🏻

Håll tummarna för oss i Segerstas lag på söndag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0