Uppladdning inför SM

Hej!

Idag är det måndag, egentligen har jag inte så bra koll på vilken dag det är när det är sommarlov! Men i övermorgon åker vi ner till Skåne med Lady och Oki för ponny SM. Båda går toppen och det ska verkligen bli så kul att få visa upp dem.

Igår var jag i Segersta med Weine och Oki och tränade för Mads. Båda var riktigt magiska och båda gick bättre än någonsin. Det var nog mina bästa träningspass med dem igår. Weine var otroligt fin i munnen och han gav mig en fantastisk känsla. Mads sa att han aldrig hade sett Weine trava så fint 😃
Oki var inte sämre han inte! Bästa träningen någonsin med honom också. Otroligt självbärig och fin i formen. Ibland kan han bli ganska stark men igår gick han klockrent! Hästarna blir verkligen otroligt fina med Mads hjälp, så tacksam över att jag var en sådan super tränare!

Idag var vi i Segersta igen, men denna gången med Lady och då tränade jag för Jeanna. Hon hade väldigt bra energi vilket är väldigt viktigt för att Lady ska kunna gå bra. Även med henna var det en av de bästa träningarna på länge och vi tränade även på ganska mycket programdelar.

Imorgon ska alla tre hästarna gå ganska lugna men lösgörande pass. Jag ska även packa allt inför SM imorgon. Och sedan åker vi på onsdag. Tävlingarna börjar egentligen på fredag men vi har ganska långt dit. Då har vi även hela dagen på oss där på torsdagen för riding på banorna och invigning på kvällen. Det blir bra! Imorgon är det exakt ett år sedan jag och Lady tog SM brons tillsammans. Tiden går fort! Hoppas att det går lika bra i år!

Anonym
2016-07-19 @ 19:21:35

Hur gick det på NM i Finland?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0