Elmia Scandinavian Horse Show 2016

I torsdags åkte vi ner till Elmia med Weine. Jag joggade honom väldigt lugnt på banan. Det fanns mycket att titta på men det brydde sig inte Weine om! Han skötte sig exemplariskt och jag var nöjd!

På torsdagen var det ridtid mellan 20:00-21:00. Under resten av dagen kollade vi i mässan, promenerade och gosade med Weine och kollade på en del ekipage. När det väl var dags att rida gick det helt okej i början men i slutet gick det verkligen toppen! Ett väldigt givande pass inför kommande kür-dag!

På lördagen var det äntligen dags för start! Jag hade Mads till hjälp på framridningen och Weine kändes taggad och ganska på, det är bra för han blir som bäst när han är på gränsen😉 väl inne på banan tappade vi lite av powern men han kändes ändå väldigt bra! Vi startade vår nya kür och vann på 74,167% som även var nytt pb!! Jag var verkligen nöjd efter ritten och det kändes som ett av de bästa programmen vi har gjort! Det är extra härligt att kunna prestera så bra när man gör det med sin BFF❤️

Jag vill verkligen säga ett stort tack till Liga design som gav mig och Weine ett schabrak med deras logga på, från Equestrian Stockholm. Weine var jättefin i det👌🏻 Liga design är ett smyckes företag som bland annat sponsrade mina klasser i Jönköping som jag red i somras, där vann jag flera täcken och smycken. Så fina saker! Stort tack!!

Anonym
2016-11-03 @ 17:02:09

Varför tävlar inte Felicia lag-SM med er? Är hennes häst skadad?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0