Fysioterapeut och klippts hästar

Äntligen fredag! Idag går jag i skolan från 08:00-11:55. Sedan ska jag till stallet och jogga Weine lugnt. Igår var en fysioterapeut som heter Caroline Stenman i Fågelbro och kollade igenom våra hästar. Både Weine och Oki kändes fina i kropparna! Oki har varit hos henne en gång tidigare och Caroline tyckte att han hade blivit mycket bättre än förra gången vilket känns väldigt roligt och positivt!

Tidigare i veckan har jag även klippt båda. Båda var riktigt lurviga, men nu är de snygga igen! Nu till helgen har vi ingen tävling inplanerad men nästa helg är det DM och eliten omg 2 med Oki. Under vecka 38 är det dags för Weines nästa tävling som är i Darmstadt i Tyskland! Jag längtar så mycket tills dess😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0