Update

Imorgon påbörjar Weine resan till Tyskland! Jag och mamma kommer åka med honom till Segersta ikväll och imorgon åker han, Jimmie och Mads hästskötare Frida till Skåne. Sedan fortsätter resan på lördag. Jag tror att både Weine och Frida ser fram emot att träffa varandra, de är väldigt tighta!

I em kommer en sadelprovare till Fågelbro då vi ska prova ut hans sadel han vann på SM. Det var ett tag sedan, men nu är det dags! Jag vann en Equipe Emporio så vi får se hur den ligger på honom och om den passar mig.

I helgen som har varit var det nästan helt utan hästar. Vi firade Frida som fyllde 20 år 4 september genom att ha en helg i Stockholm. Vi kollade bland annat på Rampfeber på Dramaten där många kända skådespelare var med. Snett bakom mig satt även Fredrik Rainfeldt, vilket var lite coolt 😉

På söndag är det DM med Oki och på söndag ör det omgång 2 av eliten. Denna omgången ör det bara jag och Felicia som rider eliten!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0